Tanácstalanság

Tisztelt doktornő! A problémám nem én fogalmaztam meg, de magam sem írhattam volna le jobban. Ön szerint mitől lehet ez? Idézném a leírtakat: "Segítség! Elvesztettem önmagam! úgy érzem, nem tudom ki vagyok, miért vagyok, merre megyek, miért azt mondom és teszem, amit teszek, miért ebben a városban, miért ebben a ruhában, ebben az arcban vagyok én? nagyon vacak érzés, mintha valami folytogatna, kritizálna... " Ehhez még hozzá jön a türelmetlenség, feszültség, szorongás. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Balázs

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza deperszonalizációs tünetek, identitás krízis témában

Tisztelt Kérdező,

A fentieket deperszonálizációs tünetnek tekintjük. Úgy olvasom, hogy mindez egy személyes, identitás krízis talaján alakult ki. Azt tanácsolnám, hogy keresse fel egy kollégámat, és az ő segítségével próbáljon választ találni a kérdésekre.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 02., 22:13; Megválaszolva: 2016. január 03., 10:10
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
15 éves gyermek idegrohamjai
Jó napot doktornő! Az lenne a kérdésem,hogy tudja e mi a teendő ha egy 15 éves kamasz fiúnak akit miután 2-szer járta az első,3-szor a második...
Rexetin emelés
Kedves Doktornő! Szorongásra a pszichiáter 20mg Rexetint írt fel és szükség esetén Xanaxot 3x1-et. Az első két hétben 10 mg Rexetint javasolt...
Frontin elhagyása
Udvozlom! Kicsit osszetett a problemam, ezert megszamozom a kerdeseimet, ha nem gond. 1.aprilis vegen kezdtem szedni a frontin 0.5-t, eleinte reggel 0.25...
Rexetin álmosság
Tisztelt Doktornő! Azt szeretném megkérdezni, hogy 6. napja szedek Rexetin SSRI-ből 10 mg-ot reggel. Eléggé álmosít valamint ha éjszakára veszem...
Gyogyszer mellekhatas
Kedves Doktorno! kb. 1 honapja szedek cipralexet kerdesem lenne, hogy ez okozhat-e enyhe mellfeszulest, mint mellekhatast? koszonom valaszat