Viszatérhet a nemi vágy?

Szedem a Frontin-t és a Rilex nevű gyógyszert és a mellékhatásoknál az van írva, hogy csökkentik a nemi vágyat. Ha abbahagyom a szedését ezeknek a gyógyszereknek akkor visszatér a nemi vágy?

Dr. Veress Dóra válasza gyógyszerszedés témában

Kedves Kérdező!

Igen, ha abbahagyja a szedést, akkor elmúlik a probléma. Azt javaslom, hogy beszéljen a kezelőorvosával, mielőtt abbahagyná a gyógyszerszedést, mert más gyógyszerek mellett ez a probléma kevésbé jelentkezik, és talán érdemes lenne ezekre cserélni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 08., 20:32; Megválaszolva: 2014. június 16., 19:41

Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek

Gyógyszer elhagyása
Tisztelt Doktornő! 4 évvel ezelőtt kb fél évig Escitalopramot szedtem, mivel hamar elkezdtem hízni, abba hagytam és sokáig nem is szedtem semmit...
félreértés tisztázása
Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai gondozás alatt állok állami intézményben, emellett egy enyhe pajzsmirigy betegséggel is gondoz endokrinológus....
Csalánkiütésre javasolt gyógyszer
Tisztelt Dr nő! Javasolta a Rivoltril gyógyszer szedését, kérdésem az lenne, hogy a loratadint eközben ne szedjem? Mennyire erős gyógyszer, nem...
Paroxat emelése
T. Doktornő! Régóta kezelt pánikbeteg vagyok.Gyógyszereim: 0, 5 mg-os Rivotrilból 3x1.de sok esetben csak 2x1-et szedek mivel jól vagyok.valamint...
gyógyszermellékhatás?
Tisztelt Doktornő! Kényszeres, szorongásos problémák miatt szedek rexetint napi60mg-o. Egy hónapja 4 napon át elfelejtettem bevenni a gyógyszert...