Pszichiátriai kezelés utáni legyengülés esetén mit lehet tenni?

Tisztelt doktor úr/nő Édesanyám idegkimerülés miatt korházba került, pszichiátrián kezelték 10 napig. Azért merült ki, mert nemtudott aludni, mivel kialakított magának egy képet és attól félt. Persze teljesen irreális dolgokról. Ott gyógyszereket kapott, a tegnap hazahoztuk a korházból, most tud aludni, de annyira legyengült, folyamatosan szédül, esik össze, egyedül aligha tud menni.. A kórházban is többször esett össze, kétszer teljesen rosszul lett, elvileg azért mert Haloperidolt kapott, meg még sok mást, de mindeniket nem tudom. Most itthonra Olanzapin tablettát írtak fel a már meglévő gyógyszeri mellé. Ezek: Trimetazidin, Nitromint. Most már ugyebár itthon nincsen a haloperidol, de ugyancsak rosszul van. Az éjszaka ismét összeesett a reggel felse tudott kelni.. Nagyon aggódom miatta.. Mit tegyünk? Eszik rendesen, azzal nincsen baj.. Köszönöm, Attila

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza gyengeség témában

Kedves Attila!

Érdemes lenne ellenőriztetni az édesanyja vérnyomását és laborjait. Ha ezek rendben vannak, akkor szóba jön, hogy túl sok a gyógyszer, amit kap, a pszichiáter kollégával egyeztetve szóba jön a dózis csökkentése. Azt a mennyiséget kell megtalálni, ami mellett a betegség tünetei a legenyhébbek és a mellékhatások is minimálisak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. szeptember 13., 10:17; Megválaszolva: 2013. szeptember 21., 00:58
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Energiahiány, fejnoymás, gyengeség
A problémám a következő: naponta sokszor érzem magam energiahiányosnak, gyengének, ilyenkor szédülés/ájulásszerű érzés fog el, nem tudok...
Rexetin álmosság
Tisztelt Doktornő! Azt szeretném megkérdezni, hogy 6. napja szedek Rexetin SSRI-ből 10 mg-ot reggel. Eléggé álmosít valamint ha éjszakára veszem...
Gyogyszer mellekhatas
Kedves Doktorno! kb. 1 honapja szedek cipralexet kerdesem lenne, hogy ez okozhat-e enyhe mellfeszulest, mint mellekhatast? koszonom valaszat
Ez is csak egy kényszergondolat?
Tisztelt Doktor Nő! 14 éves korom óta (6 éve) kényszerbeteg vagyok különböző kényszergondolatokkal, impulziókkal illetve...