Alvászavar

Folyamatos alvászavarban szenvedek. Tünetek: elalvás pillanatában szédülés, haspuffadás, gyors szívverés, zsibbadás. A tünet gyakori, szinte minden este. Gyógyszert nem szedek, orvosnál már voltam, volt vérnyomásmérés 24 órás, hasi ultrahang, vérvétel. Minden eredményem kiváló lett, tartós betegségem nincs, de még is meg van ez az alvászavar ami elég ijesztő. Nyugtató gyógyszerekre nem szeretnék rászokni, sem altatókra. Napi 2 kávét iszok, és az étkezésem nem rendszeres sajnos, a munkám miatt nem tudom rendszerben tartani. Mi segíthet, hogy ez elmúljon, és ne kelljen nyugtatót vagy altatót szednem? Válaszát köszönöm.

Dr. Kalóczkai Andrea válasza alvászavar témában

Kedves Kérdező!

Alvászavarát neurológisi szempontból a Honvéd Kórház Alvás ambulanciája tudja kivizsgálni, kérjen beutalót a háziorvosától. A panaszai nagy valószinűséggel lelki eredetűek, pánik betegségnek tűnnek számomra. E miatt valóban ajánlott antidepresszáns szedése, amihez nincs jelentős hozzászokás. Pszichoterápiás kezelés is javasolt, a probléma hátterének kideritése miatt. Addig is a patikában szabadon kapható gyógynövény készitményeket ajánlom, pl. macskagyökér készitmányek, Sedativ PC homeopathias szer, vagy Remotiv tbl.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 03., 03:51; Megválaszolva: 2012. december 11., 12:49
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...
ALVÁS zavar, inszomnia
Kedves Dr Nő! Évek óta tartó alvásproblémám van,pár évvel kezdődött (2012 ben vettem be először gyógyszert) Minimális...
Mi lehet velem? Mi a bajom?
Jó napot. Meg próbálom a lényeget le írni. Már régóta alvás problémáim vannak.. Amik az idő haladtával egyre rosszabbak. Minden este beszélek...
antipszichotikum
Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem....