Erekciós probléma

Tisztelt Doktor Úr! A párommal friss kapcsolatban vagyunk.Együttlétkor a merevedése hamar megszűnik, és folytatni is csak kb.20 perc múlva tudjuk, amikor újra merev lesz neki. Mindennek próbálkozok én is, hogy átsegítsem ezen a problémán, de még így is nehéz elérni a behatoláshoz szükséges állapotot.De ha sikerül is, akkor is csak egy darabig tart, és utána újra lelankad, és elélvezni sem tud, és itt marad abba a szex. Meg kell, hogy említsem, hogy tart attól, hogy teherbe ejt (óvszerrel védekezünk) , és ez is lehet a probléma.De hogyan segíthetnék neki, hogy ne erre gondoljon együttlét alatt? Ráadásul a kudarcok miatt is egyre feszültebb.Állítása szerint ilyen még nem történt vele, és lelki eredetű probléma lehet ez nála.Egyébként teljesen egészséges, a munkájából kifolyólag is.Orvoshoz nem akar menni, mivel szerinte csak annyi a gond, hogy nem tud megfelelően ellazulni.Legyen szíves, adjon tanácsot, hogyan is lehetnék a párom segítségére, azon kívül, hogy türelmes, megértő vagyok.Ön szerint működni fog a szex normálisan? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Fatime

Dr. Varga Tamás válasza potencia zavar témában

Tisztelt Kérdező!

Valóban előfordulhat, hogy stressz okozza a problémát. Amit tehetnek, hogy oldott, nyugodt körülményeket teremtenek, hagyjanak sok időt ill. hogy másféle kielégítési móddal is próbálkozhatnak ("felkészítésként".

Sok testi probléma tünete is lehet ez, ezért urológushoz sem ártana elmenni. Pszichés szempontból pszichoterápiás segítség jön szóba. Persze ezeket el kellene fogadnia a párjának.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 01., 16:28 ;Megválaszolva: 2012. december 04., 08:29
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Pánikbetegség vagy valami más?
Tisztelt Doktornő! Egy olyan kérdéssel fordulok önhöz, hogy júniusban volt egy pánikrohamom a munkahelyemen miután ez megtörtént elkezdtem félni a...
Antipszihotikumról
Üdvözlöm! Paranoid skizofréniában szenvedek. Abilify mainteva injekciót kapok havonta es minden este 0.5 rivotrilt szedek, a háziorvos mondta, kicsit...
Személyiségzavar
Tisztelt Doktornő! Érdeklődni szeretnék, hogy cikkek, könyvek, tanulmányok és személyes tapasztalatok alapján meg lehet-e állapítani valakiről nagy...
Mit tegyek, ha beleszerettem az...
Tisztelt Doktornő! 3,5 fél éve kezelnek a pszichiátrián kevert szorongásos-depressziós zavarokkal. A szorongás-depresszió-félelem kezdeti...
szkizotipiás rendellenesség
T. Doktornő, érdeklődtem 23 éves Fiam szkizotipiás rendellenességével kapcsolatban. Köszönettel megkaptam a válaszát. Az lenne a kérdésem, van...