pszichoszomatikus

Tisztelt Hölgyem/Uram! Egy tünetegyüttes rendszeres megjelenése folytán, miután részlegesen kizárták az organikus probléma jelenlétét a doktorom a lenti gyógyszerek szedését javasolta (SSRI, Alprazolám) . Miután csak a mellékhatások jöttek ki rajtam a szedési időszakban leállították a kúrát részlegesen, amíg meg nem jön a koponya CT eredménye. Már 4 napja nem szedem a gyógyszereket és a kérdésem a következő => lehet-e alkoholt fogyasztani? Gondolom már kiürült a szervezetemből? Bármilyen nemű tünetek nem jelentkeztek azóta. Segítségét előre is köszönöm. Üdv.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Tamás válasza pszichiátriai gyógyszer témában

Tiszlelt Kérdező!

Az SSRI még valószínűleg teljesen nem ürült, ki ettől alkoholt nyugodtan fogyaszthat. Gyógyszer nélkül is mértékkel!:))

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 09., 15:42; Megválaszolva: 2012. augusztus 12., 10:50
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Ripedon kihagyása;
Tisztelt Doktornő! Ripedon - 1 mg - gyógyszert szedek minden este. Családi összejöveteleken előfordult, hogy sörrel / borral kínáltak, de én...
Megbolondultam vagy csak gyógyszer...
Üdvözlöm Azt szeretném megtudni hogy ez mitől van már nagyon meg vagyok ijedve nem tudom beteg lettem? mostmár többször és napi szinten elofordul...
Antipszichotikum, meddőség?
Kedves Doktornő! 40 éves férfi vagyok, 9 éve küzdök extrém szorongással, pánikbetegséggel. Többféle pszichoterápián át a relaxációs...
Szédülés, egyensúlyvesztés
Tisztelt Válaszadó! Van egy 32 éves autista lányom, aki a következő gyógyszerelket szedi: Reagila, Frontin, Xanax, alvásra: Melatonin, Sanval...
Szeretném hallani 1 szakértő...
Üdvözlöm dániel vagyok 27 éves srác, valahogy sosem találtam a helyem bár mindig nagyon könnyen barátkozok , mindig különlegesnek éreztem magam...