Szédülés és szülés: összefügg?

Jó napot! mostanában nagyon gyakran szédülök, ami sem kávétól, se semmitől nem nagyon múlik. most volt kivizsgálásom, mert fogytam, vérképem teljesen rendben, a koleszterin alacsonyabb csak kicsit, hasi ultrahang szintén rendben.vérnyomásom szokott alacsonyabb lenni, de ezen a kávé segíteni szokott, nem szoktam én ilyen rosszul lenni.mi bajom lehet? a fülemtől esetleg lehet? mert az meg gyakran el van dugulva, az egyikkel nem is nagyon hallok kiskoromtól.vagy stressz, szorongás válthatja ki? még novemberben elmentem orvoshoz, mert nagyon rosszul vtam, azt mondta szerinte ez pánikroham, mert nagyon magas volt a pulzusom, írt xanaxot, amiből most is van, mert nem nagyon szedtem, mert erősnek éreztem.aztán februárban a kisfiamnak hányásos vírusa lett. na és nekem onnéttól fóbiám lett " ettől" ezért is fogytam le.a mai napig nem nagyon bírok enni ettől, mert szorongok, h rosszul leszek. eszek én, nem is fogyok már, csak a szorongás mindig bennem van.egyszerűen félek ha eszek. nevetséges, lehet a kisfiam születése váltotta ki, h ilyen dinka lettem, előtte nem vtam.szóval nem tudom, h ennek a szédülésnek ehhez lhet e köze, meg h mivel szüntessem meg, meg ezeket a rossz gondolatokat is ha evésről van szó. válaszukat előre is köszönöm. a kisfiam két éves lesz, és kb fél éves korától kezdtem el érezni ilyen dolgokat, előszőr még csak mindig felriadtam éjjel mintha nagyot dobbant vna a szivem..most meg itt tartok...azt se tom, h ha beszedném azt a xanaxot rendesen akkor elmúlna e minden, csak féltem h rászokom, meg mindig csak álmos lennék, mikor amúgy is jelenleg mindig fáradt vagyok, és szédülök, hát még ha azt szedném......

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza szédülés témában

Kedves Kérdező!

A panaszai mögött nagy valószinűséggel szorongás áll. A szédülésnek is lehet ez az oka. De a füldugulás miatt menjen el fül-orr-gégészeti vizsgálatra, lehet, hogy csak ki kell mosni a fülét, és a szédülése is megszűnik.

A szorongásos, pánikos tünetekre manapság már antidepresszánsokat szoktunk adni, amihez lényegileg nincs hozzászokás. Ezt pszichiáterrel beszélje meg. Ez a gyógyszerelés talán az étvágyzavarán is segitene. Keressen fel pszichiáter orvost a panaszaival.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. június 25., 20:20; Megválaszolva: 2012. június 26., 16:18
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Pánikbetegség
Tisztelt Doktornő! 15 éve vagyok pánikbeteg, és Velaxin kapszulát szedek rá. A tipikus pánikrohamok ugyan nem jönnek rám, viszont hajlamos vagyok...
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
Tisztelt doktornő ! Óvodai...
Középső óvodai csoportban , rendszeres napi szintű 3 gyerek (5 évesek ) részéről a többi társa ellen a kisebb nagyobb bántalmazás , fizikai...
Elmebeteg az anyukám
Tisztelt Doktornő! Elkeseredésemben és tanácstalanságomban fordulok Önhöz. Édesanyámnak mindig is rossz természete volt. Kötözködő, agresszív...
Miért érzem ezt
Mióta szültem 5 éve, azóta azt érzem, hogy a gyerek köztünk van. Van miidő, énidő egymásra a férjemmel, mégis azt érzem nem tudom a gyereket...