rémálmok

Reggelente zaklatottan ébredek, álmaim miatt. Nem ijesztő dolgokat álmodok, hanem a mindennapi élettel kapcsolatos dolgokat, csak kinlódás, veszekedés, stb. formájában. Ettől teljesen kikészülök, vérnyomásom felmegy, szívem zakatol, időbe telik, amíg megnyugszom. Lehet-e ez az általam szedett gyógyszerek mellékhatása?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kalóczkai Andrea válasza rémálom témában

Kedves Kérdező!

Nem gondolom, hogy az Ön által szedett gyógyszerek mellékhatásának tulajdoníthatóak panaszai. Viszont jó lenne tudni, hogy a gyógyszereket milyen tünetek miatt kell szednie. Gyanitom, hogy depresszio vagy szorongásos problémák miatt írták fel Önnek. Ezen lelki betegségek járhatnak rossz álmokkal és alvászavarral. Keresse fel gondozó orvosát, és beszélje meg vele tüneteit. Lehet, hogy gyógyszer módositással jobban lesz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 12., 11:21; Megválaszolva: 2012. június 13., 14:48
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Pánikbetegség
Tisztelt Doktornő! 15 éve vagyok pánikbeteg, és Velaxin kapszulát szedek rá. A tipikus pánikrohamok ugyan nem jönnek rám, viszont hajlamos vagyok...
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
Tisztelt doktornő ! Óvodai...
Középső óvodai csoportban , rendszeres napi szintű 3 gyerek (5 évesek ) részéről a többi társa ellen a kisebb nagyobb bántalmazás , fizikai...
Elmebeteg az anyukám
Tisztelt Doktornő! Elkeseredésemben és tanácstalanságomban fordulok Önhöz. Édesanyámnak mindig is rossz természete volt. Kötözködő, agresszív...
Miért érzem ezt
Mióta szültem 5 éve, azóta azt érzem, hogy a gyerek köztünk van. Van miidő, énidő egymásra a férjemmel, mégis azt érzem nem tudom a gyereket...