feszültség

gyerekkorom óta stresszes vagyok, így elég régen vérnyomáscsökkentőt, bétablokkolót szedek.Ha szükséges nyugtatót is.5-6 éve megjelent a lábfejemen egy piros folt, ami elöször semmi problémát nem okozott.Késöbb anyám betegsége majd halála miatt még antidepresszánst is szedtem egy ideig. A lábamon nagyobb lett a folt, sőt a körmeim is elszíneződtek megvastagodtak. A gomba tenyésztés negatív lett és pikkelysömört diagnosztizáltak. Azt vettem észre.ha amlodipin hatóanyagú csökkentőt szedek akkor piros a lábam, és megpróbáltam elhagyni akkor teljesen elmúlt.Nehéz olyan gyógyszert találni ami rendben tartja avérnyomásom és a szívelégtelenségem és a lábam, a bőrőm sem megy tönkre. A háziorvosom nem örül ha kisérletezgetek a gyógyszerekkel, de nem tudok beletörödni abba hogy a gyógyítás mellett mérgezem is magam.mit tanácsolnak mit csináljak? Várom válaszuk köszönettel: Erika

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tomonkó Magdolna válasza stressz témában

Kedves Kérdező!

Rengeteg különféle gyógyszer van forgalomban, aminek az az előnye megvan, hogy mindenkinek meg lehet találni a legmegfelelőbb gyógyszerelést. Ha háziorvosa nem is örül neki, hogy kísérletezik, azért szükséges dolog a mellékhatásokat okozó szereket megtalálni mindenkinek. Önállóan ne kísérletezzen valóban, de háziorvosával egyeztetve, az ő tanácsait is meghallgatva talán kialakítható egy olyan viszony, amiben közösen "dolgoznak" az Ön egészsége érdekében.

Üdv: dr Tomonkó Magdolna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 06., 02:49; Megválaszolva: 2012. június 10., 20:43
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Demencia vagy más?
Tisztelt Doktornő! Nehéz pontosan leírni, amit érzek. A háziorvosomnak biztosan nem tudnám nyugodtan elmondani a tüneteket, mivel az ő jelenléte is...
Pánikbetegség?
Kedves Doktornő, Mostanában eléggé túlfeszített életmódot/élettempót folytattam, és volt egy rosszullétem, ami óta eléggé szorongok, mélyen...
Hogy tudnék rajta változtatni?
Mélyen tisztelt Kovács Piroska Doktornő! Most vagyok végzős és elég nagy stresszhullámot kapok, tanárok miatt meg maga az érettségi nyomása...
Fejfájás reggelente: mitől lehet...
Tisztelt Doktor Nő! Az elmúlt 3, 4 napban állandó hangulat ingadozásaim vannak, nagyon fáradékony vagyok, mindig csak aludnék. Férjemmel céget...
stressz, szorongás
Tisztelt Szakértő! Tanácsot szeretnék kérni egy problémámmal kapcsolatban.Egyetemista vagyok, zenész szakon. A pályámból adódik hogy sokat kell...