• Kivörösödő arc

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Üdvözlöm! Először is köszönöm legutóbbi válaszát! Megnyugtató volt. A következő kérdésem egy zavaró tényezővel kapcsolatos...kivörösödő arc, hirtelen mégpedig, mikor hirtelen ideges leszek, vagy zavart helyzet alakul ki, vagyis zavarba hoznak, ilyenkor pillanatok alatt kivörösödik az egész arcom és ég is, és persze nagyon zavar, mert ezt mások is látják...Korábban nem tapasztaltam, vagy legalábbis ilyen szinten nem. Lehet ellene tenni, illetve mi az oka? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Veress Dóra válasza a elpirulás témában

        Kedves Kérdező! A pirulás egy élettani jelenség, érzelmek hatására emelkedik a vérnyomás és az arc erei is kitágulnak, ezért vörösödik el az arc. Megfigyelések szerint ez a jelenség a szenvedő alanyt sokkal jobban zavarja, mint a környezetben élőket, akik sokszor észre sem veszik, ha nem hívják fel rá a figyelmüket. Én azt javaslom, hogy ne foglalkozon ezzel a problémával, ne szégenykezzen miatta, próbálja elfogani természetes jelenségként és az életét semiképpen ne korlátozza emiatt. Minél kevesebbet törődik a pirulásával, annál kisebb lesz az érzelmi reakciója egy-egy újabb "rohamnál" és ezzel már le is csökkentette az arcszínének változását.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. április 15., 14:35; Megválaszolva: 2012. április 17., 23:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Korábban én írtam a paranoid szuicid témájú kérdést: (https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/psziches/163784) Annyi fejlemény történt, hogy visszamentem az orvoshoz, akiben megbíztam, habár csak másodjára láttam. Nagyon...
        Kb. 5 éve vettem észre magamon hogy nagyon furcsa, ijesztõ, beteg, nem normális gondataim támadnak, amit én magam kreálok, régen volt hogy eljátszottam ezekkel a gondolatokkal, de túlzottan nem foglalkoztam vele, csak annyit mondtam magamnak hogy...
        Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! Cikáznak a fejemben a gondolatok, szavak, mondatok/mondatrészek, amik egymással nincsenek összefüggésben. Egy káosz van a fejemben és ezek a gondolatok zavaróak, "hangosak". Úgy értem a hangost, mint mikor egy...
        Tisztelt Doktornő Segítséget szeretnék kérni a fiam barátnőjének 2 éve járnak a szülei elváltak s az apja 14.éves korától gyógyszereket szedett vele most 22 éves, a pszichiáter csak 1x látta akkor írta fel a 8 év alatt nem találkozott...
        Jó napot kívánok. Szeretnék egy kicsit Magamról mesélni. 2017 márciusában testi tüneteket vettem észre magamon. Mellkasszorítás-gombóc a torokban-fulladás/nehéz levegő érzés-bal kar gyengeség/zsibbadás- fogyás- alvatlanság- állandó...
        Kedves Doktornő! Nekem az a problémám, hogy refluxom és gasztritiszem van, ami már másodjára újult ki. Nem értem miért, hiszen szedtem kellő ideig a gyógyszereket az első alkalomkor, betartottam abszolut a szabályokat...és mégis..újra...
        Kedves Doktornő! Már nagyon sok éve szenvedek pszichés problémákkal. Sok problémám van, de a legnagyobb nehézségek a nagymértékű szorongás és félelem. Állandóan attól félek, hogy valami történni fog. Minden napos visszatérő félelmem,...
        Jó napot kívánok! Novemberben az egyik reggelen, félálomban nagyon erős halálfélelmet éreztem, ami azóta sem múlt el. 3-4 hónapig napközben is éreztem,utána egy ideig csak amikor elaludtam és félálomban voltam. Először 8 éve jelent meg...
        Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem. Mivel az alvásom is borzalmas volt ebben a közdelembe, így az orvos antipszichotikumot írt fel....
        Jó napot. Van egy olyan problémám miszerint egy debreceni orvos felírt nekem amizulpiridet. 200 mg dózisban 2x1 tablettát, két évvel ezelőtt. Mikor nem szedem be akkor tisztán gondolkodok, nem érzek nyomást a fejemben de ha beszedem, eléggé...