• Hallucináció...

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! A Segítségét szeretném kérni. Édesapám 60 éves. Néhány hónapja nagyon furcsán viselkedik. Zagyvaságokat beszél, hallucinál, állítása szerint őt figyelik. Állandóan az eget bámulja. Ez már annyira a hatalmába kerítette, hogy már a családon belül is erőszakos. Mindig is ügyes műszaki ember volt most pedig csak elrontja, a dolgokat nem megszereli. 2 éve volt neki nyaki ütőér műtétje és évekkel ezelőtt agyvérzése, ami a beszédközpontját érintette. De utána minden rendben volt vele meg tanult beszélni és a jogosítványát is visszakapta. Már elvégeztek rajta minden szükséges vizsgálatot. Volt belgyógyászaton, neurológián, CT-N, és pszichológusnál is. De semmi. Ön szerint mi lehet a baja vagy milyen vizsgálatokat kéne még elvégezni, hogy végre kiderüljön mi baja? Válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Kalóczkai Andrea válasza a hallucináció témában

        Kedves Kérdező! A tünetek pszichozisra utalnak, ami az elmezavar egy formája. Ennek oka lehet szervi, agyi ok, pl keringészavar fokozódása. A kórkép a neurolgia és a pszichiátria határán van, a kezelést a pszichiáter orvos tudja adni. Gyógyszeres kezelés szükséges.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Kalóczkai Andrea
        Ideg- és lélekgyógyász Itt kérdezhet

        Dr. Kalóczkai Andrea

        Kérdés: 2012. március 15., 16:52; Megválaszolva: 2012. március 20., 18:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó estét! Dóra vagyok! Egy olyan problémával fordulnék Önhöz ,hogy van egy nagyon közeli ismerősöm akit tulajdonképpen pótapámként kezelek! Van köztünk legalább 30év korkülönbség . Köztünk soha semmilyen szexuális dolog nem volt,...
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Jó napot! Pszichoterápiát folytatok pszichológusommal fél éve, azonban mivel nincs kiegészítve a kezelés semmilyen gyógyszerrel, (mert sok fajtát végigpróbálva nagyon rosszul tolerálom őket és szörnyű mellékhatásaik voltak)emiatt...
        Kedves Doktor Nő! Lassan 1 éve tart nálam ez az állapot. Még pedig az, hogy egyszerűen nem tudom élvezni az életem. Nem tudok örülni már semminek, aminek ezek előtt kiugrottam volna a bőrömből. Folyamatosan feszült vagyok, szorongok....
        Kedves Doktornő, Panaszaimat részletesen már feltettem önöknél, ahol Szappanos Doktornő válaszolt. https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/161532 Szerencsére az Angio MRI is negatív lett. Azóta gasztroenterológiai és fül orr...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Több, mint három éve már párkapcsolatban élek, de ezalatt az idő alatt szinte soha nem volt a barátnőmmel egy komolyabb, mélyebb érzelmekkel/ről folytatott beszélgetésünk. De nem csak az érzelmekről, hanem úgy...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy tanácsra lenne szükségem Öntől. 13 éve szkrizófréniával kezelnek, régebben volt több vissza esésem, de most stabil vagyok. Négy éve kezelnek Xeplion 100-as injekcióval,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Két éve kezdődtek a panaszaim, egyszeri alkalommal nagyobb mennyiségű alkoholt fogyasztottam rendszeresen szedett pszichiátriai gyógyszerek mellett (rexetin, aneptinex). Azóta fejzsibbadást tapasztalok, állandó...
        Tisztelt Dr. Nő! 1 éve napi rendszerességgel fogyasztok marihuannát. Kis mennyiségben 3x2 slukkot. De sajnos napi rendszerben szívom. Így ha nem szívok bele,hiány érzetet,sovárgást,ürességet érzek.Ezt még elis viselném! De sajnos nagyon...
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...