• Hova forduljak?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Nem tudom, hogy hova kell fordulni olyan esetben, amikor a barátom öngyikossággal fenyeget ha elhagyom. Úgy érzem segítségre lenne szüksége, főleg ezért! (és mert önértékelési problémái is vannak)! Előre is Köszönöm Válaszát!

        Spielbergerné Natonek Gabriella válasza a párkapcsolat témában

        Kedves Kérdező! Ilyenkor a legnehezebb a döntés. Egyrészt azért, mert nem tudhatja, barátja betartja-e az ígéretét, másrészt azért, mert - gondolom - nem szeretné barátját ilyen helyzetben egyedül hagyni. Nagyon fontos lenne, hogy közösen megbeszélhessék egymással a problémákat, és helyesen tudjanak mindketten dönteni a jövőjükről. A döntő lépés megtétele előtt érdemes lenne a mediációt igénybe venniük. Ez olyan speciális konfliktusmegoldó módszer, amely nem pusztán a két fél között, hanem egy harmadik független szakember részvételével zajlik. A mediátor irányításával a felek szembe tudnak nézni a problémákkal, közben mindkettőjük számára elfogadható megoldásokat keresnek és találnak. Legyenek bátrak, vegyenek részt egy ilyen lehetőségen! Mindketten lelkiismeret furdalás nélkül lesznek képesek dönteni. Üdvözlettel: Spielbergerné Natonek Gabriella mediátor www.kibekitem.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. március 13., 11:02; Megválaszolva: 2012. március 15., 11:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó estét! Dóra vagyok! Egy olyan problémával fordulnék Önhöz ,hogy van egy nagyon közeli ismerősöm akit tulajdonképpen pótapámként kezelek! Van köztünk legalább 30év korkülönbség . Köztünk soha semmilyen szexuális dolog nem volt,...
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Jó napot! Pszichoterápiát folytatok pszichológusommal fél éve, azonban mivel nincs kiegészítve a kezelés semmilyen gyógyszerrel, (mert sok fajtát végigpróbálva nagyon rosszul tolerálom őket és szörnyű mellékhatásaik voltak)emiatt...
        Kedves Doktor Nő! Lassan 1 éve tart nálam ez az állapot. Még pedig az, hogy egyszerűen nem tudom élvezni az életem. Nem tudok örülni már semminek, aminek ezek előtt kiugrottam volna a bőrömből. Folyamatosan feszült vagyok, szorongok....
        Kedves Doktornő, Panaszaimat részletesen már feltettem önöknél, ahol Szappanos Doktornő válaszolt. https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/161532 Szerencsére az Angio MRI is negatív lett. Azóta gasztroenterológiai és fül orr...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Több, mint három éve már párkapcsolatban élek, de ezalatt az idő alatt szinte soha nem volt a barátnőmmel egy komolyabb, mélyebb érzelmekkel/ről folytatott beszélgetésünk. De nem csak az érzelmekről, hanem úgy...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy tanácsra lenne szükségem Öntől. 13 éve szkrizófréniával kezelnek, régebben volt több vissza esésem, de most stabil vagyok. Négy éve kezelnek Xeplion 100-as injekcióval,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Két éve kezdődtek a panaszaim, egyszeri alkalommal nagyobb mennyiségű alkoholt fogyasztottam rendszeresen szedett pszichiátriai gyógyszerek mellett (rexetin, aneptinex). Azóta fejzsibbadást tapasztalok, állandó...
        Tisztelt Dr. Nő! 1 éve napi rendszerességgel fogyasztok marihuannát. Kis mennyiségben 3x2 slukkot. De sajnos napi rendszerben szívom. Így ha nem szívok bele,hiány érzetet,sovárgást,ürességet érzek.Ezt még elis viselném! De sajnos nagyon...
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...