komoly probléma

Kedves szakértő! A betegségemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni öntől! Több mint 2 éve skizotípiás rendellenességet állapítottak meg nálam amire gyógyszereket is szedek.Viszont emellett rendkivül robbanékony és feszült lettem.Feszültségem csak dühkitöréssel enyhül amitől én és a közvetlen környezetem is szenved.Emiatt nem tudok huzamosabb ideig társaságban vagy házon kívül helyen tartózkodni hisz ez az embereket is irritálja.Hiába szedem a gyógyszereket ez a probléma nem oldódott meg.Valaki terápiát javasolt más pedig új gyógyszereket.Ezzel kapcsolatban kérném a segítségét!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kalóczkai Andrea válasza a pszichés probléma témában

Kedves Kérdező! A pszichoterápia és a gyógyszeres kezelés legtöbbször kiegészítik egymást. Ugy nevezett hangulat stabilizálóval lehetne kiegésziteni a terápiáját (valproát vagy carbamazepin hatóanyag tartalmú szerekkel). A csoportterápia is nagyon jót tehet, ilyeneket keressen a neten vagy ajánlom a Thalassa Házat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. február 20., 14:17; Megválaszolva: 2012. február 23., 01:29
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Mi a bajom?
Jó napot! Az lenne a problémám, hogy a fejemben a tarkómnál folyton nyomás érzésem van. Illetve ha ülök vagy fekszek folyton az az érzésem van...
AUTIZMUSRÓL
tisztelt Szakértő!! Van egy 16 hónapos fiú unokám és egy éves kora óta figyeljük a viselkedését. A szülők aggódnak hogy nem autista e? Voltunk...
Skizofrénia tünete ez?
Tiszteletem! Nem sürgős kérdés. Év elején voltam rokkantsági felülvizsgálaton akkor több mindent néztek. Az egyik amikor kis kalapáccsal...
Mirtazapin Sandoz csökkentés
Tisztelt Doktornő! Segítségét szeretném kérni gyógyszeremmel kapcsolatban. Evészavarom lassan 15 éve áll fenn, 7 éve kerültem olyan helyzetbe...
Rémálom az életem mit tegyek ?
26.éves ember vagyok van 2.gyönyörű gyermekem, Az életem Szerelmével 15.éves korom óta együtt vagyunk ,sokat szenvedtünk együtt mindig a...