Hosszú távú mellékhatások?

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Több tünetem is van, amelyek talán összefüggésben lehetnek. -gyakori fejfájás -hányinger (étkezés közben) -magas vérnyomás (150 feletti) - amivel eddig sosem volt gondom, sőt alacsonynak számított -időszakos vese és hátfajdalmak -időszakos izomgörcsök -fáradékonyság, kimerültség érzése Ami nagyon fontos, hogy nagyjából 2 évig használtam drogokat, egy időben rendszeresen is, volt rá példa, hogy 2 hónapon keresztül napi rendszerességgel fogyasztottam mefedront (1-3 g/nap) , előtte pedig marihuánát és speed-et használtam, de nem ennyire drasztikusan. Már 7 hónapja tiszta vagyok, de lehetséges, hogy a jelenlegi tüneteim a kábítószerek hosszú távú mellékhatásai? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Nagy Rudolf válasza droghasználat témában

Kedves Kérdező!

A felsorolt, tünetek, lehetnek drogok okozta ártalmak is. Véleményem szerint a felsorolt tünetek alaposabb kivizsgálást, igényelnek, javaslom, forduljon háziorvosához bizalommal.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
 Nagy Rudolf
Nagy Rudolf Addiktológiai konzultáns
Kérdés: 2012. január 03., 22:23; Megválaszolva: 2012. január 04., 23:52
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Rexetin álmosság
Tisztelt Doktornő! Azt szeretném megkérdezni, hogy 6. napja szedek Rexetin SSRI-ből 10 mg-ot reggel. Eléggé álmosít valamint ha éjszakára veszem...
Gyogyszer mellekhatas
Kedves Doktorno! kb. 1 honapja szedek cipralexet kerdesem lenne, hogy ez okozhat-e enyhe mellfeszulest, mint mellekhatast? koszonom valaszat
Ez is csak egy kényszergondolat?
Tisztelt Doktor Nő! 14 éves korom óta (6 éve) kényszerbeteg vagyok különböző kényszergondolatokkal, impulziókkal illetve...
Mi lehet a bajom??? Félek
Üdv! 24 fiu vagyok aki szorong es fel a betegségektől. Ezek a dolgok mar tobb eve fenn allnak es rengeteg fizikai vzsgalaton is voltam. Panikbetegnek...