• Merevedési zavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktorúr/doktornő! Kellemetlen kérdéssel fordulok önhöz, kipróbáltam többször anabolikus szteroidokat, tesztoszteron fokozókat...és úgy érzem attól, nemtudok mindig a párommal lenni!Hiába kívánom, semmi. amikor sikerül akkor jó, de valamikor közbe nem érzek semmit, és...ennyi. Kérdésem, hogy lehet ezen segíteni? Vagy ez már így marad?Kihez forduljak, milyen orvoshoz?Sajnos ő valamikor önmagát hibáztatja, úgy érzi nem akarok vele lenni. Válaszát előre is köszönöm! És lenne még 1 dolog. A barátnőm súlyos májbetegségben szenved, és nem is akar változtatni rajta.A munkája során rengeteg alkoholt fogyaszt, és már a bőrén látni, valamikor vért hány.Hogyan tudnám erről lebeszélni?Lehet még gyógyítani? Sok kérdést tettem fel... De megköszönöm ha válaszol!

        Dr. Boros Miklós válasza a potenciazavar témában

        Tisztelt Kérdező! Két nagyon komoly problémával fordult hozzánk. Az Ön esetében a steroidot el kell hagyni és keressen fel andrológiai szakrendelést, ezt nagyobb urológiai centrumokban találja. A hormonrendszer felborulása magyarázat lehet. A barátnője esetén szaksegítséget kell igénybe venni, mihamarabb keressenek kell pszichiátert. Ennek az életvitelnek tragédia lesz a következménye. Sohasem késő változtatni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. november 18., 13:21; Megválaszolva: 2010. november 22., 12:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa...
        Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért tapasztalhatok erekciózavart, nem teljes erekciót. Mivel tudnék javítani helyzetemen? 18 éves vagyok, kb 1,5...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktornő! 7.950 nmol/l total tesztoszteron szint és csökkent libidó indok arra, hogy orvoshoz forduljak, vagy ez vitaminokkal és életmódváltással rendeződhet? Köszönöm válaszát. Üdvözlettel: András
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves,sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van,ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni.Most...
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt,munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkàt végzek,egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hàtterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha az...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...