• Ez impotencia?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor ÚR/Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy miért van az ha a barátnőmmel együtt vagyok, simogat, felizgat akkor normálisan megtörténik az erekció, ahogyan annak lennie kell.... viszont amikor elszeretném kezdeni a dolgot.... magát a közösülést.... amíg felhelyezem a gumi-óvszert és elérek odáig hogy a hímvesszőt be kellene helyezni... addigra már oda a vérbőség nagy részének.... Ha jellemeznem kellene azt tudnám mondani hogy akkorra körülbelül 50%os a merevedésem. Körülbelül 3 éve vérnyomásommal gond van... túl magas és kaptam rá gyógyszert (LISONORM).. ezt rendszeresen szedem. A gyógyszer papírjaira rá van írva hogy bizonyos esetekben impotenciát okoz. A kérdésem tehát az, hogy ez a "jelenség" impotencia? Vagy valami más a gond? Remélem valami megoldást kapok a dologra mert ez eléggé megnyomorítja így az életemet. Szakértelmében bízva a válaszát előre köszönöm Tisztelettel.....!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a merevedési zavar témában

        Kedves Kérdező! A merevedés megtartásának nehézsége a merevedési zavarok közé sorolható. A szedett gyógyszer okozhatja a problémát, ezért azt javaslom, beszéljen a gyógyszert elrendelő orvossal, próbáljon meg másfajta gyógyszer szedni. Ha ez nem segít, andrológiai szakrendeléshez forduljon.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. szeptember 19., 21:10; Megválaszolva: 2010. szeptember 21., 15:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa...
        Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért tapasztalhatok erekciózavart, nem teljes erekciót. Mivel tudnék javítani helyzetemen? 18 éves vagyok, kb 1,5...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktornő! 7.950 nmol/l total tesztoszteron szint és csökkent libidó indok arra, hogy orvoshoz forduljak, vagy ez vitaminokkal és életmódváltással rendeződhet? Köszönöm válaszát. Üdvözlettel: András
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves,sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van,ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni.Most...
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt,munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkàt végzek,egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hàtterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha az...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...