• Potenciazavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr !Problémáim vannak az ágyban ,korai magömlésem van és a merevedési zavaraim is .A kérdésem az ,hogy viagra mellé tudna -e javasolni valamilyen szert ami elnyújtja a szexuális együttlétet és hosszabb szexet eredményez .Az interneten találtam pár szert (lovermen,Let'sgo ) ezek szedhetők-e a vigra mellett ?Válaszát előre is köszönöm ! Tisztelettel :Z.Csaba

        Dr. Merth Gábor válasza a korai magömlés, potenciazavar témában

        Kedves Kérdező! Első körben az okot kellene felderíteni, mi okozza a korai magömlését (és potencia zavarát). Ennek több oka is lehet (pl. gyulladásos kórképek, belszervi problémák, stb.), majd azt kezelni. De valóban léteznek olyan gyógyszerek-gyógyhatású készítmények, melyek elnyújthatják a együttlét örömeit. A lényeg, hogy az okot és nem a tünetet kell kezelni. Forduljon szakorvoshoz, mert vaktában nem érdemes lövöldözni! Tisztelettel, Dr. Merth Gábor [email protected]

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Merth Gábor
        urológus

        Dr. Merth Gábor
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. november 10., 16:38; Megválaszolva: 2011. november 11., 07:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa...
        Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért tapasztalhatok erekciózavart, nem teljes erekciót. Mivel tudnék javítani helyzetemen? 18 éves vagyok, kb 1,5...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktornő! 7.950 nmol/l total tesztoszteron szint és csökkent libidó indok arra, hogy orvoshoz forduljak, vagy ez vitaminokkal és életmódváltással rendeződhet? Köszönöm válaszát. Üdvözlettel: András
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves,sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van,ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni.Most...
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt,munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkàt végzek,egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hàtterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha az...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés