Dr. Szabados György

Dr. Szabados György

igazságügyi orvosszakértő
Bemutatkozás:
Legutóbbi válaszai

Asztma gyógyszer mellékhatása?

Kedves Anyuka!


Az Ön által említett éjszakai felébredések, rossz álmok, az általam gondozott betegek körében általában a Singulairnek tudhatók be. Ha ez felmerül, én le szoktam állítani a gyógyszerszedést, és ha szükséges, inhalativ steroidra állítom be a beteget. Az asthama valóban hosszú távú gyógyszeres kezelést igényel.Ezek a gyógyszerek elég modernek, microgrammos dózisokat juttatnak be a betegség helyére, a tüdőbe. A teljes keringésbe minimális mennyiségek szívódnak fel, így a mellékhatások is elenyészőek. Az asthma kezelése meghatározott protokoll szerint történik, amiben persze az egyénre szabott kezelés kialakítható. A legközelebbi kontroll alkalmával számoljon be az orvosuknak ezekről a panaszokról, és így ki tudják alakítani a megfelelő kezelést.

Üdvözlettel: Dr. Földes Krisztina, gyermekgyógyász-pulmonológus