mestruáció

Tisztelt Címzett! Olyan kérdéssel fordulnék a t. Címzetthez, hogy lassan egy éve nem szedek fogamzásgátló tablettát. Eddigiekben még ennyire nem tapasztaltam, viszont e hónapban számomra ez már zavaróvá vált, hogy a menstruációm "megcsap" időnként. Történetem: október 4. napján maszatolt a mestruációm egészen 7-ig, majd elmúlt. 11-én a párom és köztem történt szeretkezés után megcsapott újra és kitartott egészen 18-ig ez a maszatolás, majd ezen a napon este meg is jött normálisan, ahogy az következett volna. A mestruációm 22-ig tartott, rendes vérzéssel meg volt. A párommal a mai nap (27-én) folyamán szeretkeztünk és a szeretkezés végén újra láttam, hogy "megcsapott" a mestruációm megint.. (halvány rózsaszín színű ilyenkor) Kérdésem 3 éve élek párkapcsolatban, előtte 9 éves kapcsolatom volt, ahol soha nem tapasztaltam ilyet! A párom méretei az előző páromhoz képest, ha fogalmazhatok így, nagyobb (2-3 cm), a méhem hátrahajló/hátrafekvő (nem tudom a pontos kifejezést) így nem tudom, hogy ez ilyenkor mennyire befolyásolja azt, hogy egy szeretkezés folytán maszatolok (mert előfordul)? Azt azért hozzá kell tennem, 2 nagyon komoly történésen/dolgon vagyok keresztül, ami lelkileg nagyon megviselt (nem tudom még feldolgozni) az elmúlt szeptemberi és októberi hónapban. Hogy ez mennyire befolyásolja az ilyen masztalosokat, nem tudom? Bár sokszor lelkemen viselem a dolgokat! Várom megtisztelő válaszát. Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a vérzészavar témában

Kedves Kérdező! A női nemi ciklus igen bonyolult, számos dolog megzavarhatja, a vérzészavarok oka legtöbbször funkcionális. Azt nem tartom valószínűnek, hogy párja nagyobb pénisze okozná a gondot de a hormonális ok mellett felmerül esetleg szervi ok is például gyulladás, ezért azt tanácsolom, hogy mielőbb keressen fel nőgyógyászt!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 27., 12:28; Megválaszolva: 2011. október 28., 17:32
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...