• Gyno-Pevaryl hüvelykúp

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Az alábbi problémával kapcsolatosan szeretném a segítségét kérni: Gombás fertőzésemre Gyno-Pevaryl hüvelykúpot írt fel a nőgyógyász (6 db-ot). Az első kúp felhasználása óta rózsaszínes, enyhén véres váladékozást tapasztaltam. Szeretnék érdeklődni, hogy ez természetes-e? Folytassam a kúp alkalmazását, vagy hagyjam abba és keressem fel a nőgyógyászt? (Nem tudom, lényeges-e, de Yadine fogamzásgátlót szedek.) Köszönettel, további jó munkát kívánva:

        Dr. Deli Tamás válasza a hüvelykúp, vérzés témában

        Tisztelt Hölgyem! A hüvelygyulladás, amire a kúpot kapta, okozhatja a leírt tünetet. Ne aggódjon miatta és nyugodtan fejezze be a kúrát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. szeptember 02., 10:33; Megválaszolva: 2011. szeptember 03., 11:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! PCOS gyanúja miatt hormonvizsgálatra küldtek. A doktor úr aki elrendelte a vizsgálatot, nem emelte ki, hogy mikor kell mennem pontosan, viszont interneten olvasva látom, hogy ciklushoz kötött a dolog. Amennyiben viszont...
        Abba hagytam a fogamzásgátlót mert párommal gyereket tervezünk. Mióta abba hagytam már folyamatos vérzésem van és fáj a hasam alatt, a petefészeknél, de nem rendes menstruáció hol van vérzés hol nincs. A probléma még hogy a gyógyszert nem...
        Tisztelt doktorúr! Azért fordulnék önhöz,mert nagyon aggódom! 5.én voltam nőgyógyászaton,ahol az orvos készitett ultrahangot és vett rákszűrést is. Az ultrahangon 86mm×46mm es ut Ut ü ben szab szerk .4 mm-es endometrium végigkövethetően....
        Kedves Doktor Nô! nagyon megvagyok rèmülve mentruàciòm kèsik november 27-én feküdtem le a partneremmel,ès àlatalaban mindig honap elején december-Ben kellene,hogy megjojjon a menstruàciom de nem jött meg ès màr december 7-e van aggodom!(nem...
        Kedves Doktor úr/ nő! 16 éves vagyok és par napja észleltem barnás folyast! Ideges vagyok miatta! Nem szedek fogamzásgátlot és semmi fele gyogyszert sem! Szakorvoshoz nem fordultam meg de el kell mennem! Volt már intim betegségem de nem ilyen! Ha...
        Tisztelt dr. Papos István Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Üdv! Dr Úr/Nő! Olyan kérdésem lenne, hogy most volt peteérésem 3napja! Mai napon hasonló görcsöket illetve szúrásokat érzek a hasamban mint mikor pl megakarna jönni a menstruáciom! Mi lehet ez?!
        Udvozlom! Tegnap este bevettem egy Monural granulatumot, mert ezt irtak fel hugyuti fertozesre. Reggel mentem csak wc-re,hogy bennem maradjon a gyogyszer, viszont valoszinu, hogy a huvelygyulladasom lett, ami a gyakori mellekhatasoknal szerepel.Erdeklodom,...
        Jó reggelt Doktor úr! Egy kis tanácsra lenne szükségem
        Tisztelt Doktor Úr! Azért fordulok Önhöz mert kb 2 hónapja folyamatosan fáj a jobb mellbimbóm. Csinàltam terhességi tesztet,negatív lett. 3 éve szedek fogamzásgátlót.Lehet a gyógyszer mellékhatása? Válaszát előre is köszönöm!

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés