• Van remény?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt válaszadó!Nőgyógyászati ultrahanggal megállapították,hogy PCOm van.Az utóbbi 10évben nagyon meghíztam,30kg-ot szedtem fel.Arcom erősen szőrösödni kezdett /állon,áll alatt,arcszélen/.Méhemet 3 éve kivették.Olvastam,hogy a szőrnövekedést jelentősen le lehet csökkenteni Metformin szedésével és a súlynövekedést is le lehet állítani vele és diéta alkalmazásával.Hormonvizsgálatok szerint renben vannak a férfi és női hormonjaim.Kérem adjon tanácsot,hogy hova forduljak,mert pszichésen nagyon megvisel ez az állapot,sőt egyre rosszabb a helyzet!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a PCO témában

        KeEdves Kérdező! A PCO kezelése nőgyógyász endokrinológus feladata, ilyen szakrendelést keressen fel, a legközelebbi egyetemi klinikán biztosan talál ilyen szakembert, érdemes pszichológus segítségét is kikérnie.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. augusztus 27., 10:58; Megválaszolva: 2011. augusztus 29., 12:43

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Nőgyógyászati uh lelet ertelmezese! Ép k. Genit. Kp. tag vag. Sima portio folytatásában norm. nagyságú utarus afv-ben, szabad környezetben. Kolp. :ép hám. Transvag uh: Az utarus 71*30*41mm,benne az endometrium 7,6 mm, szabályos szerkezetű, az...
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés