• Fogamzás gátló befolyásolhatja a hüvelyváladékát?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor! 23 éves lány vagyok több mint 1 éve tartós kapcsolatban élek. Az utóbbi 5 hónapban tri regol fogamzásgátlót szedtem. Három hónapja szinte teljese lecsökkent a nemi vágyam és ez együttlétek alatt a "nedvességem" is elég kevés és sűrűbb lett, az íze pedig "kesernyés". Két hónapja észrevettem hogy a fehér folyásom( a minden napos hüvelyváladékom) kicsivel több lett, de nincs betegségre utaló tünetem(nem ég, nem viszket). A mai nap voltam nőgyógyásznál és nem talált semmilyen látható elváltozást. Lehetséges hogy a gyógyszer miatt lett kevesem és sűrűbb az együttlétek alatt a váladékom? És attól lehet kesernyés az íze?

        Dr. Csuth Ágnes válasza a hüvelyszárazság témában

        Kedves Kérdező! A hüvely szárazságát okozhatja a fogamzásgátló, az íz pedig függ ez ön által elfogyasztott ételekből, mert azok illóanyagi kiválasztódnak a hüvelybe. Meg kell próbálkozni bő folyadék fogyasztásával, friss ételek fogyasztásával és síkosítóval.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. június 26., 18:59; Megválaszolva: 2011. június 27., 15:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! 36 éves nő vagyok és kb. 5 napja barnás,véres nyálkás folyásom van (ha jól számolom akkor ez éppen az ovuláció ideje alatt történik), a menstruációm rendszeres, fogamzásgatlót nem szedek és egyéb panaszom nincs.Mivel...
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...
        Tisztelt Hölgyem/Uram!14 hete szültem,melyet 5 hetes vérzés követett.Ennek hüvelygyulladàs lett a következménye,mely azóta sem javul.Sárgás,enyhén szagos,kis mennyiségű folyásom volt,egyéb tünetem nem.Először Laktofil hüvelygélt...
        2017 decemberében egy antibiotikus kezelés után gombás fertőzést kaptam (soha előtte nem volt semmilyen bajom). Elmentem a nőgyógyászomhoz, aki Gynazolt és szájon át szedhető gyógyszert adott. A gyógyszerek semmit sem használtak, a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Van egy 1 éves kislányom és a terhességem 4. hónapjában a hüvelynyílás körül 4-5 apró szemölcsöm lett. Az akkori orvosom ezt könnyedén kezelte, lápiszolta, a szemölcsök elműltak. A cytológia eredménye P2 lett,...