• Hüvelyfertőzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy nekem szinte havonta van nőgyógyászati problémám. Viszketés, égő érzés, fehér folyás...már nem is megyek el orvoshoz, mert nem használt semmi amit felírtak, már 5 féle gyógyszert írtak fel...Lehetséges, hogy a fogamzásgátló miatt van?! mert általában amikor nem szedem azalatt az 1 hét alatt semmi bajom, amikor szünetet kell tartani és megjön és utána amikor elkezdem szedni 1 hétig semmi baj aztán elkezdődik újra. Laurinát szedek, amíg nem kezdtem el szedni semmi bajom nem volt és amikor elkezdtem szedni akkor az első félévben se volt semmi ilyesmi problémám. Többször voltam orvosnál, de kb. 2 perc alatt megvizsgált és akkor azt mondja, hogy biztos valami gomás fertőzés és felír mindig valami mást, de teljesen semmi nem használ csak egyidőre lesz jó. Válaszát előre is köszönöm! Zsani

        Dr. Csuth Ágnes válasza a nőgyógyászati kérdés témában

        Kedves Zsani! Legközelebb érdemes lenne hüvelyváladék-vizsgálatot végezni, hogy a kórokozó pontosan igazolható legyen, és a kezelést nemcsak önnél, hanem párjánál is elvégezni. Addig is aktus után irrigáljon tejsavval, használjon Vitagyn C hüvelykrémet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. június 22., 17:18; Megválaszolva: 2011. június 23., 15:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...
        Tisztelt Hölgyem/Uram!14 hete szültem,melyet 5 hetes vérzés követett.Ennek hüvelygyulladàs lett a következménye,mely azóta sem javul.Sárgás,enyhén szagos,kis mennyiségű folyásom volt,egyéb tünetem nem.Először Laktofil hüvelygélt...
        2017 decemberében egy antibiotikus kezelés után gombás fertőzést kaptam (soha előtte nem volt semmilyen bajom). Elmentem a nőgyógyászomhoz, aki Gynazolt és szájon át szedhető gyógyszert adott. A gyógyszerek semmit sem használtak, a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Van egy 1 éves kislányom és a terhességem 4. hónapjában a hüvelynyílás körül 4-5 apró szemölcsöm lett. Az akkori orvosom ezt könnyedén kezelte, lápiszolta, a szemölcsök elműltak. A cytológia eredménye P2 lett,...
        Kedves Doktor úr / Doktornő! 31 éves nő vagyok, még szűz. Tavaly műtöttek endometriózis miatt, utána egy évig Visanne hormontablettát kellett szednem, amitől elmaradt a menstruációm. Három hónapja hagytam abba a gyógyszert, az első...