• Myoma: erős vérzések

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Azzal kapcsolatban fordulok Önhöz,hogy márc. végén voltam a nőgyógyászomnál és myomát talált a méhemben,ami 2,5x2,5 cm-es.Akkor ő elsődlegesen az eltávolítását javasolta,amit el is mondott,h hogyan végeznének el,és hogy ez egy rutin műtétnek minősül.Viszont én akkor hirtelen nem tudtam dönteni,így az orvosommal abban maradtunk,hogy elkezdek szedni fogamzásgátlót,mert a hormonok hatására akár el is tűnhet a myoma,és hogy 4-5hónap múlva visszamegyek és megnézi,hogy milyen változás történt és érdemes e továbbra is szedni a fogamzásgátlót. A Yadine nevű gyógyszert írta fel nekem,ezt szedem ápr.12-től.A 2.levélből még hátra van két szem (a mai és a holnapi),az előző hónapban a 7 gyógyszermentes nap2.napján jött meg és tovább tartott,mint amikor nem szedtem a fogamzásgátlót ill. erősebb és darabos volt a vérzésem.Így a számításaim szerint úgy gondoltam,hogy ebben a hónapban is akörül fog megjönni.Viszont már a mai napon elkezdtem nagyon erősen vérezni és többször kb. diónyi "vérrögök" jönnek ki,és ilyenkor nagyon görcsölök.Az lenne a kérdésem,hogy menjek vissza már most a nőgyógyászomhoz,mert ez rossz jel?Vagy esetleg épp ellenkezőleg,ez gyakori az ilyen esetekben?Én arra gondoltam,hogy azért ilyen darabos és erős a vérzésem,mert így ürül ki a myóma a méhemből?! Válaszát előre is nagyon köszönöm! Tisztelettel:M.

        WEBBeteg szakértő válasza a myoma témában

        Tisztelt M.! Menjen vissza nőgyógyászához. A myoma - elhelyezkedésétől függően - okozhatja a bő, darabos vérzést, de nem maga a myoma ürül ki ilyenkor. Mivel azonban a szokatlanul erős mensesnek több oka is lehet, érdemes felresernie nőgyógyászát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. május 29., 17:27; Megválaszolva: 2011. június 01., 12:35

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a rákszűrésem eredménye LSIL CIN I. lett. Az orvosom a következőt javasolta: "Amennyiben az előző - hozzávetőleg 1 éven belül történt - méhnyakrákszűrés eredménye KENET...
        Jo napot kívánok, Volt egy inszeminációm ami után 14 napig utrogeszant kellett használni. Azt 5 napja abbahagytam, de a menstruációm nem jött meg. Ennek ellenére a teszt negatív. A ciklusaim eddig 30-32 naposak voltak, ma a 35. napnál járok....
        Kedves Doktor Úr! 36 éves nő vagyok és kb. 5 napja barnás,véres nyálkás folyásom van (ha jól számolom akkor ez éppen az ovuláció ideje alatt történik), a menstruációm rendszeres, fogamzásgatlót nem szedek és egyéb panaszom nincs.Mivel...
        Tisztelt dr úr. A problémam az lenne hogy a nőgyógyász talált egy 51x40 mm egyrekeszes sűrű benékű bevérzett cisztát. Gyógyszert nem irt de el mondta hogy be csavarodhat és ha magaslázam lesz akkor menjek vissza. Menszesz után kontrol. A...
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...