• Csípő vizelés szeretkezés után

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr/Nő! Azzal a panasszal fordulok önhöz, hogy szeretkezés után 1-2 napra csípő vizelési ingerem van, ég és fáj az alhasam. Ez kb. már 1,5 éve tart. Legutóbbi alkalommal véres is volt...Már többször voltam nőgyógyásznál és az urológiát is megjártam , de választ illetve meggyógyulást nem kaptam sehol sem. Páromnak nincsenek semmiféle panasza, problémája ráadásul óvszert is minden egyes alkalommal használunk így nem tudom elképzelni mitől alakulhat ki ez a kellemetlen érzés. Nitrofurantion nevű gyógyszert szedtem tőzegáfonya kapszulával kombinálva 3 hónapon keresztül, reménykedve, hogy ez majd véglegesen megszünteti a panaszt, de ez is csak ideiglenes megoldást nyújtott. Kérem segítsen nekem, adjon valami tanácsot hova menjek milyen gyógyszert próbáljak ki és mi okozhatja ezt a problémát. Bízva meggyógyulásomban és mielőbbi tanácsában.

        Dr. Csősz György válasza a nőgyógyászati kérdés témában

        csak az urológián keresheti a megoldást ha van. keressen másik urológiát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csősz György
        nőgyógyász

        Dr. Csősz György
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. május 19., 13:06; Megválaszolva: 2011. május 23., 23:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Nőgyógyászati uh lelet ertelmezese! Ép k. Genit. Kp. tag vag. Sima portio folytatásában norm. nagyságú utarus afv-ben, szabad környezetben. Kolp. :ép hám. Transvag uh: Az utarus 71*30*41mm,benne az endometrium 7,6 mm, szabályos szerkezetű, az...
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés