• Mi lehet az oka a piros pontnak?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Úr/Nő! Én a párommal kapcsolatban fordulok Önökhöz,ugyanis egy ideje "szenvedünk " egy bizonyos problémával!Sajnos sokat jártam nőgyógyászhoz,és mindig e-colit találtak,de valamiért visszatért...most magánorvosnál voltam,és remélem ez már megteszi a hatását!Viszont,azt nem tudom,hogy az e-coli,milyen tüneteket okozhat a férfiaknál....párommal 10hónapja együtt vagyunk,és a 10hónap alatt is jelen volt ez a probléma,kezeltem,majd visszajött...majd megint,de neki sosem volt semmilyen tünete tőlem....aztán egyik szeretkezésünk után,amikor én is éreztem,hogy valami fura,kijött egy gombostűfejnyi piros pont,vagyis inkább rózsaszínesebb,a makkján....elmentünk ezzel bőrgyógyászhoz,azt mondták tuti gombám van,de nem volt...kenegette egy krémmel,amitől mindig elmúlik másnapra...vagy egyből utána...mivel 1hétig folyamatosan kente semmi nem volt már neki....azóta nem voltunk együtt,mivel vizsgáltak engem,és nem tartottuk jó ötletlen,az együttlétet ameddig nem vagyok kikezelve...!De...orálisan csináljuk,meg ugye kézzel....és hiába múlt el neki,van hogy ezek után is kijön,egy icipici fájdalmatlan pont,ha kézzel,ha szájjal csinálom,és a kezem is tiszta szokott lenni...tehát valami módon ez mindig ott van,holott,ezelőtt soha nem volt...!Nem viszket neki,nem fáj,csak ha "megpiszkáljuk"...kijön...és majd elmúlik....lehet az oka ez e-coli fertőzésem?mert ha igen,nem értem eddig a fél év alatt,miért nem jött ki?vagy mi lehet a gond?mert gombám sincsen....se semmi más...!kérem ha tudnak adjanak tanácsot ebben nekem! Előre is köszönöm! Üdvözlettel.:Fati

        Dr. Deli Tamás válasza a nőgyógyászati kérdés témában

        Kedves Fati! Látatlanban nehéz bármit is mondani a piros pöttyről. A leírés alapján lehetne gomba, akár az E.coli is összefügghet vele, de nem biztos. Leht esetleg allergia valamire, illtve a mechanikai ingerlés is okozhatja az elváltozást. Bőrgyógyásznak vagy urokogusnak mutassa meg magát a párja.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. május 16., 21:51; Megválaszolva: 2011. május 18., 13:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés