pecsételős vérzés

Tisztelt Doktornő/Doktor úr! 4 hónapja szedem a Jangee nevű fogamzás gátlót, előtte majd 2 évig yasminelle-t. A múlthónapban minden szem gyógyszert időben bevettem, viszont influenzám volt. Antibiotikumot nem szedtem, csak köptetőt, algopirint, c-vitamint. A gyógyszer abbahagyása után rendesen megjött a mensesem. Most szedem a következő csomag 5. szemét és pecsételős vérzésem jelentkezett. Eddig ilyen soha nem volt. A kérdésem az lenne h ez a pecsételés mitől lehet? A gyógyszerek zavarták meg a fogamzásgátlót? (habár a betegtájékoztatóban ezek nem szerepelnek) Van okom egy esetleges terhességtől félni? (egyéb probléma, mint hasmenés és hányás nem volt) Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza fogamzágátlás, pecsételő vérzés témában

Tisztelt Hölgyem!

A fertőzés, gyulladás, gyógyszerszedés bármelyike okozhatta a kevés pecsételést - önmagában ez nem veszélyes, ne aggódjon. A leírtak alapján a terhesség esélye nem nagyobb, mint bárkinél, aki fogamzásgátlót szed, ami kb. 1%.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. március 12., 20:50; Megválaszolva: 2011. március 17., 05:53
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
pecsételő vérzés szoptatás alatt
Kedves Doktor Úr/Nő! 2, 5 hónapos kislányomat rendszeresen szoptatom, azonban az elmúlt 2, 5 hétben pecsételő vérzésem van a mai napig. Normális...
mi okozhatja
kedves szakértő! 2010 március óta viselek mirenát.semmi problémám nem volt vele, egyre kevesebb volt már a menstruációs vérzésem is.szeptember...
Mitől van barna folyás...
Kedves Doktornő/Doktor Úr! Én egy 19 éves lány vagyok. Tavaly december óta minden peteérésemnél (az előző menstruáció után kb. 10 nappal) ...
Dalacin
Tisztelt Doktor Nő Úr!   Január végén dalacin hüvelykrémet írt fel orvosom, aminek használata után minimális vérzés jelentkezett, ami azóta...
Baloldali fájdalom
tisztelt doki! bal oldalam gyakran szúr a petefészek tájékán aztán görcsölutánna barnás valami jön ki. utolsó mensi: január 17 én jött meg...