Női Dolgok...

Kedves Doktor Úr/Asszony! Lenne egy problémám... Időközönként előfordul, hogy a kis szemérem ajak belső részén egy kis hal ikra nagyságú mirigy begyullad, megduzzad egy kicsit nagyobb lesz és elénkebb pirosas színe lesz. Gondolom ez a szőrtelenítés által végbemenő irritáció során jöhet végbe az egyik nedvet termelő kis mirigy szintjén...Természetesen ezeket csak én következtetem le így és válaszukat nagyon várom. U.I.: Ez egyébként nem olyan gyakori de azért olykor olykor előfordul, remélem nincs semmi komoly baj... Válaszukat előre is köszönöm és kívánok kellemes napot. Tisztelettel,

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza kisajkak témában

Tisztelt Kérdező!

Lehet arról zó, amit említ (bár a kisajak belfelszínén nemigen szokás szőrteleníteni...) . Mindenesetre valami átmeneti fertőzés valószínű - javasolnám, hogy egyszer ilyen akut gyulladásos időszakban mutassa meg magát nőgyógyásznak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. március 01., 11:29; Megválaszolva: 2011. március 06., 14:52
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Elváltozás a kisajkakon
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Problémám a következő: A kisajkam egyik felén szemölcsszerű elváltozás látható és kicsit taréj szerű megnagyobbodott....
Konizáció után
Kedves Doktor úr/ Doktornő! 47 éves leszek, 2021 júliusában átestem egy hidegkéses konizációs műtéten, ami jól sikerült, épben kimetszett HSIL...
Miért ilyen erős görcseim vannak?
Jónapot Doktornő! Olyan problémam lenne. 7hónapja szültem meg a 3-4 gyerekeimet (ikrek) kb. 2hónapra rá megjött az első menzeszem szülésóta, azóta...
Metaplasia
Kedves Dr.Nő! A rákszűrés eredményem P2 -es negatív neoplasticus elváltozásra, viszont a vegyes baktérium és metaplasia be van jelölve. Kérdésem...
Fogamzásgátló abbahagyása
Tisztelt Doktor Úr! A menstruációm első napján elkezdtem szedni a Belara fogamzásgátlót. Majd mikor elmúlt a vérzésem, 1 hét után újra volt...