menstruáció

szeretném megtudni hogy most lesz egy honapja hogy fogamzásgátló inekciót adatam be megamnak de nem jött meg tőle és aza kérdésem hogy helyette ilyen barna folyásom van de szinte nagyon kevés de rendesen görcsölök erre a kérdésre várom a válaszát elöre is kösszönöm kriszti

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kriszti!

Valójában nem tett fel semmilyen kérdést (olvassa el nyugodtan újra, amit írt) . Mindenesetre a Depo-Provera mellett a leírt vérzési rendellenesség várható, orvosa biztosan elmondta az injekció beadása előtt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 24., 10:35; Megválaszolva: 2011. február 26., 23:23
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...