Nem tudom mit tegyek!

Tisztelt dr úr vagy dr nő! SZTK-s nőgyogyász szerint cisztám van és azt javasolta, hogy szedjem a fogamzás gátlom (YADINE) mert az segiti a ciszta gyogyulását, de az a problémám hogy gyakori migrénes fej fájásom van reggel ébredéskor és néha hányinger is kiséri. Egyre roszabb a hejzetem nem tudom mit tegyek? Köszönöm Kata

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza petefészek ciszta, migrén témában

Kedves Kata!

A a panaszokat feltehetően a fogamzásgátló okozza vagy fokozza, orvosa segítségével váltsanak másiki tablettára. Ha neurologus szakvélemény szerint pontos fejfájás diagnózisa migrén aurával, akkor viszont a fogamzásgátló szedése tilos. Ha pontos neurologiai diagnózisa nincs, keressen fel neurologust, az eredménnyel pedig menjen vissza nőgyógyászához.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 21., 12:48; Megválaszolva: 2011. február 26., 22:06
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Érdeklődés
Jó napot kívánok érdeklődni szeretnék nagyon be volt duzzadva a mellem és érzékeny is volt! Külföldön tartózkodtam és elmentem az orvoshoz!...
Mola terhesség
T. Orvos! Megszakadt terhesség ill.partiális mola gyanújával fognak műteni. 6+3 hetesen uterusban 5mm összeesett petezsák, alatt felritkult decidua...
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Új fogamzásgátló módszer...
Tisztelt Doktornő! Másodvéleményt szeretnék kérni Öntől. 19 éves korom óta használok valamilyen fogamzásgátlót, először a Lindynette-et...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...