tisztelt doktornö!

kedves doktornö! Nekem olyan problémám van, hogy ma reggel barna folyást vettem észre! A havi vérzésem egy hete mult el, és nem igazán tudom miért van ez? valami bajom van? válaszát nagyon várom! judit

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza köztivérzés témában

Kedves Judit!

Az átmeneti hormonzavartól a méhnyakrákig terjedhet a számtalan lehetséges ok. Ha elmúlt a kevés vérzés, ne is törődjön vele. Ha tartós vagy más panasz is kíséri, keresse fel nőgyógyászát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 18., 16:06; Megválaszolva: 2011. február 25., 21:25
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...