Ez normális?

Jónapot! 3 hónapja jött meg az első menstruációm és azóta semmi... most észrevettem hogyha fokozatosan nyomom a mellemet (először felül aztán lefelé haladva) egy kevés nyálkás átlátszó váladék jön belőle...: (ez mitől lehetséges? MIELŐBBI VÁLASZÁT KÉREM!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza menstruáció témában

Kedves Kérdező!

A menses ilyenkor még nem szokott pontosan beállni, nem kell aggódni. Viszont a mellből történő váladékozás nem normális jelenség, keresd fel a gyermekorvost, kivizsgálás indokolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 17., 15:09; Megválaszolva: 2011. február 20., 14:38
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...