Escapelle

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Cypromix fogamzásgátlót szedtem, az utolsó levél kb két hete fogyott el. A hétnapos szünetben meg is jött a megvonásos vérzésem, a gyógyszer abbahagyásától számított 9. napon együtt voltam a párommal és nem védekeztünk. 72 órán belül elmentem az ügyeletre, ahol Escapelle tablettát írtak fel, amit be is vettem 6 nappal ezelőtt. Ma viszont megjött a menstruációm. A kérdésem az lenne, hogy ez normális? Illetve azt jelenti, hogy megnyugodhatok? válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza escapelle témában

Tisztelt Kérdező!

Az Escapelle bevétele után kb. 1 héttel valóban várható egy vérzés, azonban a terhesség akkor zárható majd ki biztosan, ha rendesen visszaáll a menses. Ha nem, végezzen terhességi tesztet.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 13., 15:07; Megválaszolva: 2011. február 17., 17:15
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Terhesség vagy mellékhatás?
Tisztelt Webbeteg! Menstruációmat közvetlen követő első napokban Escapelle tablettát kellett bevennem, amelyet rá öt napra öt-hat napig tartó...
Gyógyszer
Jó napot kívánok! Május 4-én jött meg az utolsó menstruációm, és május 19-én volt szexuális kapcsolatom, megszakítással védekeztünk, nem...
Terhesség vagy vérzészavar?
Menstruációmat közvetlen követő első napokban Escapelle tablettát kellett bevennem, amelyet rá öt napra öt-hat napig tartó vérzés követett....
fontos kérdés terhes lehetek?
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdésel fordulok Önhöz, hogy a menzeszem kb 3ik napján szeretkeztünk a barátommal. Ovszert használtunk, de sajnos...
Barna folyás
Tisztelt Doktor Nő / Úr! Körülbelül 2-3 napja barna folyásom van, ezelőtt még soha nem volt ilyen. 3 héttel ezelőtt egy baleset történt aktus...