Tóth

Ha egy nőnek hpv-je volt s emiatt kialakúl egy rosszindulatú daganat-amit kiműtöttek, s hpv is elmult, mennyi az esélye hogy újra kiújjul a rák? Ha igen, mennyi időn belül, A szövettan szerint az épben lett eltávolítva a daganat. A betegséget erős fáradtságérzés kísérte, ami azóta sem múlt el.Hiába bármilyen immunerősítő, vitamin.Köszönöm mielőbbi választ.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fekete István válasza HPV témában

Kedves Hölgyem. A kérdésire a válaszaim a következők

...senki sem tudja hogy mennyi az esély...

...senki sem tudja hogy mennyi idő kell hozzá...

Ha Ön rendszeresen járt a műtét óta nőgyógyászhoz, akkor azt időben észre fogja venni a kezelőorvosa.

A HPV fertőzés és a cx. rák nem okoz fáradtságérzetet. Ebben a témában máshol kell kereskedni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fekete István
Dr. Fekete István szülész-nőgyógyász, endokrinológus szakorvos, meddőségi specialista
Kérdés: 2011. február 11., 13:18; Megválaszolva: 2011. február 16., 09:47
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...