Mire számithatok ezek után? Be fog állni a menstruációm?

Tisztelt Doktor Úr /Nő! 20 éves nő vagyok, 17éves korom óta szedtem a Belara nevű fogamzásgátló gyógyszert, ami mellett nem tapasztaltam semmilyen mellékhatást. Iskola miatt fél évre el kellett költöznöm így abba is hagytam a gyógyszert mert addig nem éltem szexuális életet. Az utolsó menstruációm 2010. szeptember 3-án volt. 2 hete éreztem erős alhasi fájdalmat és úgy éreztem mintha meg akarna jönni a menstruációm és tegnap meg is jött, és minden normális, görcsölök. Ön szerint ezután rendszeres lesz újra? És ugye nem baj hogy eddig kimaradt? Ön javasolná hogy elmenjek nőgyógyászhoz? Mikortól kezdhetek újra gyógyszert szedni? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza menstruáció témában

Kedves Kérdező!

Azt nem tudom előre megmondani, hogy mostantól rendszeres lesz-e a ciklus. Vezessen menses naptárat, ha nem áll be a ciklus a következő 3-4 hónapban, keressen fel nőgyógyászt. Ha szeretné fog. gátlóval beállítani, akkor a gyógyszer elkezdhető a köv. vérzés első napján.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 08., 16:03; Megválaszolva: 2011. február 09., 20:23
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...