elmaradt menstruáció

Üdvözlöm! Január 8.-án jött meg utoljára a menstruációm, ami 5 napig tartott.Előtte rákszűrésen voltam, és az eredményt követően a nőgyógyászom Klion-d 100 hüvelytablettát írt fel.Ezt menstruáció után el is kezdtem használni, 10 napig tartott ez a kezelés. A februári menstruációmat 5.-ére vártam, 28 napra, de elmaradt. Ma 31.-ik napnál tartok, és még nem jött meg. A párommal 4.-én szeretkeztünk, és nem védekeztünk.6 hónapja nem szedek fogamzásgátló tablettát.Kérdésem az lenne, hogy a Klion-d hüvelytablettától késhet-e? Esetleg mennyi az esély arra, hogy a menstruáció előtti napon teherbe estem? Hány napos ciklus számít még normálisnak? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza elmaradt menstruáció témában

Tisztelt Kérdező!

Nem a Klion-D 100-tól késik a menses.

A menses előtti teherbe esés esélye kicsi (de nem nulla) .

21-35 napos ciklus a normális (de ha mindig 28 nap a ciklus, ésn az Ön helyében végeznék egy terhességi tesztet) .

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 08., 13:07; Megválaszolva: 2011. február 10., 00:56
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...