Alhasi fájdalom

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Végső elkeseredésemben fordulok Önhöz. Rettegésben élek lassan már egy hónapja. Először azt hittem, hogy a szokásos peteérési fájdalmam jelentkezik, de mikor már szinte mindennapossá váltak a fájdalmak, diagnosztizálni kezdtem itt magam a neten. Borzasztó dolgokat olvastam a petefészek rákról, és azóta másra sem tudok gondolni. Most jelenleg megjött a menstruációm 4 napos késéssel, és csak 5 nap múlva tudok elmenni az orvoshoz, de addig lassan megbolondulok a félelemtől. Sajnos szülés óta minden egyes menstruáció előtt azt vettem észre, hogy gombás fertőzésem jelentkezik. Decemberben volt egy nagyon durva ilyen eset, amire Canesten Combit használtam. Majd megjött és innentől kezdve jöttek a hasi fájdalmak. Természetesen nem mindig egyformán volt, sőt mostanában már nem is érzem, csak ha nyomkodom állandóan a hasamat. Akkor egy ponton, a jobb oldalon érzek szúró fájdalmat. Ja hozzáteszem, emésztési problémáim is vannak, sokszor küszködök szelekkel. Ezért is gondoltam a petefészekrákra.: ( Aggaszt, hogy valami komoly gondom van, ja anno terhességi ultrahangon voltam, akkor találtak egy kis miómát. Lehet azzal van összefüggésben a mostani fájdalom. VAgy esetleg a gyakori gombás fertőzés okozott gyulladást a petefészekben? Kérem mielőbbi válaszát, mert míg nem megyek nőgyógyászhoz, addig rettegésben élek. Köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza alhasi fájdalom témában

Kedves kérdező!

Mielőbb kerüljön sor a vizsgálatra, ne eméssze magát fölöslegesen. A hüvely gyulladásaokozhat olyan fjdalmat, mely az egész alhasban jelentkezik, hiszen a hüvely mozog, vongálja a belső nemi szerveket, ez a gyulladás miatt fájdhat. Akár funkcionális emésztőszervi oka is lehet panaszának. Egy a lényeg. Nem találgatni kell, hanem gyorsan elmenni a vizsgálatra.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 07., 09:59; Megválaszolva: 2011. február 08., 17:18
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...