Miért késhet a menstruációm?

Tisztelt Doktornő! 16 éves lány vagyok. Menstruációm még nem teljesen állt be, de a legutóbbi 3-4 alkalommal 35 napra jön meg, ám most már a 38. napnál vagyok és nem jött még meg. A barátommal eddig 2x feküdtünk le, óvszerrel védekeztünk. Nem szakadt ki az óvszer, de előjáték közbe egymáshoz értek a nemi szerveink alsóneműn keresztül. Nem tudom, hogy volt e már akkor magömlése, de utána olvastam és néhány orvos szerint már ettől is fenn áll a teherbeesés veszélye. Ön szerint mennyi esélyem van a terhességre? Vagy túl korai még ettől félnem, lehet csak szimpla menstruáció késés? A nagymamámat tegnap temettük el...lehet a nagy idegesség is ok a menstruáció késésre? Előre is köszönöm a segítséget! 2011.02.05.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza menstruáció késése témában

Tisztelt Kérdező!

Lehet sima menseskésés a stressz miatt. Fehérneműn keresztül csak igen kis eséllyel lehet teherbe esni. De ha további 1-2 hétis sem jön meg a menses, végezzen terhességi tesztet.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 06., 00:07; Megválaszolva: 2011. február 10., 00:10
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...