fogamzasgatlas

Dianille fogamzasgatlot szedek mar 0, 5-1 eve (elorre Lyndinette20) . Meg sosem fordult ilyen elo velem. De a gyogyszer szedese kozben megjott a menstruaciom, mar hatodik napja tart, annak ellener hiogy szedem a gyogyszert. Ma ertem a level vegere. Nem tudom ilyen esetben mia teendo. Mikor kezdjem a kovetkezo levelet. Menstrualok- e majd most ujra. Vedett vagyok-e egyaltalan. Nem reg koltoztem uj orszagba, ami eleg sok idegesseggel jart, felborult az etrendem is. Eloszor erre gondoltam, de meg mindig semmi valtozas. Valaszat es segitseget elore is koszonom.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza fogamzásgátló témában

Tisztelt Kérdező!

A stressz, étrendváltozás okozhatta a rendellenes vérzést. Az egy hét szünet után folytassa szedést. A menses a várt időben feltehetően más lesz, mint szokott lenni (valószínűleg kevesebb) . Ha a köztes vérzés ismétlődik, esetleg nem jön meg a menses, forduljon nőgyógyászhoz. Utóbbi esetben terhességi tesztet is végezzen.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 05., 19:36; Megválaszolva: 2011. február 10., 00:07
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...