• Nőgyógyászati problémák

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Dr.nő! Gyakran fáj a hasam, szinte állandóan vannak alhasi panaszaim,a tünetek olyanok mint menstruáció előtt.Egy kicsi hüvelyfolyásom mindig van a nőgyógyászom azt mondta,hogy ez hormonálisan is lehet.A bal oldali petefészkem érzékeny,sokat ráz a hideg, és ilyenkor sok a gyomorsavam.A medence csontom fáj olyan mintha "égne" és a fájdalom a combomba sugárzik lefelé,mintha lezsibbadna az egész lábam.a menstruációmnak 2 hét múlva kellene megjönnie.Ön szerint lehet,hogy petefészek gyulladásom van?Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Herman Tünde válasza a nőgyógyászat témában

        Mindenképpen forduljon nőgyógyászhoz, ha fájdalmai vannak és esetlegesen hőemelkedése is. A kismedencei gyulladás nagyon súlyos probléma, idejében kezelni kell.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Herman Tünde
        Szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Herman Tünde
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. február 04., 13:40; Megválaszolva: 2011. február 08., 19:10

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...
        Kedves Doktornő! A mai napon kaptam meg e-mail-en a cytológiai leletem (Medserv által vizsgált), amin a következő szerepel: konvencionális cytológia, kenet értékelése: negatív kenet. Ami nyugtalanít, hogy a reaktív és reparatív jeleknél a...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a rákszűrésem eredménye LSIL CIN I. lett. Az orvosom a következőt javasolta: "Amennyiben az előző - hozzávetőleg 1 éven belül történt - méhnyakrákszűrés eredménye KENET...