Dudor a hüvelyben?

Tisztelt Doktor Nő/úr! Azzal a problémával fordulnék önhöz, hogy 18 éves vagyok hétfőn voltam nőgyógyásznál, mert gombás fertőzésem van. Kaptam már Gynoxin lágy hüvelykapszulás 3x200, Pumafort kenőcsöt és Fluconer tablettát 1x1. tegnap este amikor a 2. hüvelykapszulát használtam fel, éreztem a hüvelyemben kb 5-6cm mélyen egy duzzanatot ami a mai napig is kitapintható.Nem fáj semmim nem is érzem, hogy ott lenne ha hozzáértem sem fájt. Aggódom mitől lehet ez.Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza hüvely elváltozás témában

Tisztelt Kérdező!

A duzzanatot meg kell mutatni nőgyógyásznak, vizsgálat nélkül nem tudom megmondani, mi lehet. Lehet akár a gyulladás részjelensége, de valamilyen daganat is, emiatt ne halassza sokáig a vizsgálatot.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 03., 20:57; Megválaszolva: 2011. február 09., 23:36
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Érdekes lelet
Üdvözlöm! Rákszűrésen hpv tesztet és cintec pluszt is kértem, mivel azt hallottam, 2-3 évente nem árt, kolposzkópian nem volt eváltozás. Az...
HPV pozitivitás
Tisztelt Doktúr úr! 45 éves vagyok nőgyógyászati vizsgálaton citológiai vizsgálatot végeztek nálam. HPV pozitiv lett. Nőgyógyászti vizsgálat...
Barna folyás rákszűrés idején
Kedves Doktor Úr! Bakteriális vaginózis gyanú és szürkés folyás, hüvelyi égető érzés miatt múlt hét csütörtökön voltam teljes STD...
HPV - rákszűrés
Kedves Doktor Úr! 1 hónappal ezelőtt 1 év kihagyás után újra együtt voltam az exemmel, aki csak utána árulta el, hogy tavasszal védekezés...
Mikor marad el a menstruációm?
Tisztelt Doktornő! 2 évvel ezelőtt a menstruációm megváltozott, rövidült a ciklusom, bővebb, elhúzódóbbá vált. Majd a múlt évben már csak 2...