Probléma

KEDVES DOKTORÚR/HÖLGY! AZZAL A KÉRDÉSSEL FORDULOK ÖNHÖZ, HOGY MI LEHET AZ OKA A CIKLUS KÖZEPÉN JELENKEZŐ VÉRZÉSNEK? NINCS FÁJDALOM, A VÉRZÉS MENNYISÉGE SEM SOK. A MENSTRUÁCIÓM 27 NAPRA JÖNN MEG. KÖSZÖNÖM ELŐR IS.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza rendellenes menstruáció témában

Kedves Kérdező!

Közti vérzés oka lehet fogamzsgátló tabletta -ha szedi-, felszivódási zavar. Ha nem szedi- a saját hormon gyorsabb lebomlása. Hirtelen intenzivebb sportolás, fogyókura vagy meghizás, stress, gyulladás, egyéb gyógyszer, de akár ajzószerek használata is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2008. június 25., 15:08; Megválaszolva: 2008. június 25., 15:08
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...
barnás váladék, rendszertelen...
Egy olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy párommal szeretnénk babát, eddig a hőmérős módszer alapján próbálkoztunk, és mindig amikor az szerint...
Babara Varva
Tisztelt Doktor Ur! Segitseget kernem abban, hogy majiusban hagytam abba a fogamzasgatlo gyogyszert. Utana kesve de rendesen megjott. Ezutan volt problemam...
Menstruációs zavar...
Tisztelt Szakértő! 16 éves korom óta rendszertelen (elmaradó) menstruációval küszködtem, majd 17-25 éves koromig fogamzásgátló szedtem....