Késhet a mensesem antibiotikum miatt?

Jó napot! Én egy 20 éves lányvagyok, és az a panaszom hogy 1-2 hete kellet volna megjönnie.De nem jöttmeg, és nem régen szettem antibiotikomot, és hogy attól lehetséges e, hogy késik? Elöre isköszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza menstruáció késése témában

Szed-e fogamzásgátlót? Ha igen, annak hatását befolyásolhatta az antibiotikum. Ha élt nemi életet, csináljon tesztet. A terhességen kívül oka lehet még a késének stressz, belgyógyászati betegség, fertőzés, soványság, stb.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 18., 21:54; Megválaszolva: 2011. január 19., 11:43
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Nőgyógyászati probléma
Tisztelt dr úr! Nekem jelenleg lenne egy problémám, csinaltattam Mr vizsgálatot, ahol ki mutattak hogy több kanyargós 5mm×7mm erek rajzolodnak a méh...
Szűrővizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor Úr! Citologia eredményem kapcsán szeretném kérni a véleményét. Most tudtam meg, hogy állapotos vagyok és ezzel egy időben...
Terhesség és Citologia HSIL, HPV 45
Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg 6 hetes terhes vagyok, és a citologia szűrés eredményem a következő lett: HSIL, HPV 45. Minden évben rendszeresen járok...
HPV teszt eredménye
Tsiztelt Doktor Úr! Egy nemrég megállapított alapbetegség kezelése miatt góckutatás indult nálam, mert egy laborvizsgálat sorána a Yo marker kétes...