Nem értem!

Öt hónapja nem szedek fog.gátló gyógyszert, mert babát szeretnék. Három hónapja félidőtől kezdve erős terhességi tüneteim vannak, és csak akkor múlik el, ha megjön a mensesem. Ez mitől van?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza nőgyógyászat témában

A probléma oka valószínűleg hormonális, ha rendben van a ciklus, valószínűleg nincs oka aggodalomra. A babavárás előtt rutin nőgyógyászati vizsgálatot szoktunk javasolni, érdemes lenne elmenni, és ezt a panaszt is megemlíteni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 11., 11:12; Megválaszolva: 2011. január 12., 09:18
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Nőgyógyászati probléma
Tisztelt dr úr! Nekem jelenleg lenne egy problémám, csinaltattam Mr vizsgálatot, ahol ki mutattak hogy több kanyargós 5mm×7mm erek rajzolodnak a méh...
Szűrővizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor Úr! Citologia eredményem kapcsán szeretném kérni a véleményét. Most tudtam meg, hogy állapotos vagyok és ezzel egy időben...
Terhesség és Citologia HSIL, HPV 45
Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg 6 hetes terhes vagyok, és a citologia szűrés eredményem a következő lett: HSIL, HPV 45. Minden évben rendszeresen járok...