Fogamzásgátló után

Tisztelt Doktor Úr! Októberben hagytam abba a fog.gátló tabletta szedését. Előtte 8 évig szedtem, először Yadine-t, majd Mercilont.Október hónapban még megjött, azóta - immár 72 napja- semmi nem történt. A gyógyszert azért is hagytam abba mert párommal babát szeretnénk. Gondolom várakozzak még, de mégis meddig tekinthető ez az állapot úgymond normálisnak? Gyógyszeres kezeléssel tudnak rajtam segíteni? Válaszát előre is köszönöm! Martina

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza menstruáció késése témában

Kedves Martina!

Januárban menjen el nőgyógyászhoz, mondja el, hogy babát szeretne, és gyógyszeres segítséggel van mód a ciklus meghozására/teherbe esésre, sokan járnak hasonló cipőben, és legtübbször jól kezelhető a probléma. Sok sikert! BÚÉK!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. december 28., 08:42; Megválaszolva: 2010. december 29., 09:39
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szülés utáni érdeklődés
Jónapot! Feb. 16-án született meg a kislányom! Belső várásom van és már azotta eltelt 12 nap és semmi javulást nem láttok tudna nekem segíteni...
Kóros laphámsejt elváltozás
Jó estét! . A tegnapi napon értesültem a rákszűrésem eredményéről, amely kóros atypusos laphámsejt elváltozást és gyulladást is mutatott ki. 3...
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Ureaplazma
Azt szeretném a doktor Úrtól kérdezni hogy amennyiben évek óta fennálló ureaplazma fertőzésem kezeletlenül van, a nemsokára tervezett lombik...