Menstruációs zavar

Tisztelt Doktor Nő/Úr! A problémám az, hogy három hónapja és most megint több mint másfél héttel hamarabb elkezdődött a vérzésem, de az első néhány napban néha vérzek máskor nem. Mi lehet ennek az oka? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza menstruációs zavar témában

Kedves Kérdező

Amennyiben fogamzásgátlót szed, akkor azt javaslom, hogy keressen másik gyógyszert, mivel ez a gyógyszer nem jó magának. Amennyiben nem szed fogamzásgátlót, akkor szedhet, ha nem akar gyermeket. Ha gyermeket szeretne, akkor bizony ki kell vizsgáltatnia magát, mivel lehet egyszerű hormonzavar is, de akkor is érdemes megtudni, hogy pontosan mi a baj. Ehhez orvosi vizsgálat kell.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. június 20., 22:47; Megválaszolva: 2008. június 20., 22:47
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mi lehet a bajom?
Kedves doktorúr! Több mint 3 hete fáj a hasam alúl, szédülök, És hányingerem van. De ez minden napos. Rengeteget eszem és nagyon sokat alszok. Múlt...
most akor mivan?
Jo napot kivanok. Azal a panaszal fordulok onhoz hogy egy hete keset nekem a menstruaciom.Elvegeztem a tesztet es negativ lett masnap pedig megjott.nagyon eros...
Kétszer menstruálok egy hónapban
Tiszelt Doktor Úr! Kétszer volt menstruációm egymás után követő három hónapban ezen a nyáron. Fogamzásgátlót nem szedek és nem is szedtem...
11 napos menstruáció oka
Párommal babát tervezünk egy ideje. Múlt hét előtt vasárnap kellett volna megjönnie, meg is jött, de 5 napig szinte csak pecsételő, elenyésző...
közti vérzés miatti menzesz késés
Tisztelt doktor ùr/nő! Jùliusban megjött a menzeszem 25 napra! 8 napra rá közti vérzésem volt életemben először! Akkor a Bajcsy kh.ügyeletén...