Kérdés

Kedves Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy kb. egy éve múlt el a menszeszem és azóta a párommal kevésbé jó az együttlét. Mikor behatol akkor fájo érzésem van. Mitöl lehet ez? Válaszat elöre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza menopauza témában

Kedves Hölgyem!

Valószínűleg a menopauza alatt jelentkező hüvelyszárazság okozza a panaszt. Használjanak síkosítót, esetleg beszéljen nőgyógyászával, hogy hormonpótló kezelés (pl. növeényi ösztrogén önnek javasolt-e) . Ha a síkosító nem segít, elengedhetetlen lesz a vizsgálat. Fokozottan figyeljen a kálciumbevitelre is, a csontritkulás a menopauzában súlyosbodik!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. november 07., 09:01; Megválaszolva: 2010. november 09., 09:16
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Változókor
Évekig voltak vérzési rendellenességeim. Kimaradt menstruációk, illetve véget nem érő, folyamatos vérzéseim. Emiatt először 2015-ben volt...
Hormonpótlás
Tisztelt Doktor Úr! Ez év július végén méheltávolítás és petevezetékek kivételére került sor./mellékelem a leleteket/. Sajnos a klimax...
Menopauza és gyogyszerek
Tisztelt Doktor ur! Az alábbi cimszo alatt irtam egy levelet, elnézést valoban igaza van, alapjában véve leirtam a problémáimat de kérdést nem adtam...
Menopauza vagy terhesség
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 46 éves múltam, a menstruációim eddig 26-28 naponként jöttek, de már lassan egy hónapot késik. Két hete voltam...
Citológia és seb
  Tisztelt Doktor Úr/Nő  Az anyukámnak aug. közepén menstruációs szerű vérzése volt 8 év kimaradás után. Elvittem Őt egy nőgyógyászhoz...