Nőgyógyászati probléma

Tisztelt Webbeteg! Problemam a kovetkezo, mielott 3 eve elkezdtem fogamzasgatlot szedni akkor 20 evesen meg nem volt rendszeres a menstruaciom, (1 honnapban jojj 2 kimaradt vagy forditva esetleg 2 es fel honap is kimaradt allandoan valtozott) aztan elkezdtem szedni a Diane 35 ot majd kesobb a Cypromixet mivel rendszeres nemi eletem volt.a gyogyszer hatasara be is allt rendszeresre a menstruaciom. viszont iden Juniusban elhataroztam hogy abba hagyom a gyogyszert es mas felekepp vedekezunk majd...a baj pedig az hogy miota abba hagytam a gyogyszert Junius 19. en megjott a mensim es azota semmi..pedig most szeptember 6 van...terhes nem lehetek mert majus ota nem volt nemi eletem es akkor meg a gyogyszert is szedtem es semmifele terhessegre utalo jeleket nem eszlelek...jelenleg kulfoldon vagyok (Anglia) itt eleg bajos lenne nogyogyaszhoz mennem...nem tudom mennyit varjak meg orvoshoz menetellel? normalis e ez a jelenseg? mik lehet nek a kovetkezmenyek..vay egyaltalan mi okozhatja ezt es a fogamzasgatlo elott is miert nem allt be 20 eves koromig?....most ez fog folytatodni? korulbelul meddig? van e mas olyan gyogyszer ami nem fogamzasgatlo es segit beallitani a mestruaciomat? lehet e majd gyerekem? varamom mielobbi valaszukat..elore is nagyon koszonom.. Anna

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a menstruáció késése témában

Kedves Anna4 A fogamzásgátlók után vérzéshiány a postpill amenorrhoea, mely hónapokig elhúzódhat. Érdemes vele nőgyógyászhoz fordulni, mert hormonok adásával állítható be a ciklus. Egyébként azoknál, akiknél rendszertelen volt a ciklus a fog. gátló előtt, nagyobb arányban alakul ki ez a jelenség. házi praktikával nem orvosolható ez a dolog, és sajnos nem lehet előre megjósolni, hogy meddig húzódhat el, szerintem nem érdemes vele 2-3 hónapnál tovább várni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 07., 13:47; Megválaszolva: 2010. szeptember 08., 12:40
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...