Abbahagytam a Dienillet és a mai nap nagyon nagy szédülés jött rám

Jó napot kívánok! Az lenne a kérdésem hogy mivel abbahagytam a Dienille szedését milyen tüneteket jelentkezhetnek? 3 hónapig szedtem és most 21.-én kellett volna egy újabb levelet beszednem. Azonban mivel már nehezen tudom magamnak finanszírozni... abbahagytam... úgyhogy 21.-e óta (pontosabban 15-e óta nem volt nemi együttlétem a mai napig)..21.-e óta nem szedtem semmit rá.. és ma jelentkezett egy olyan tünet hogy egyszercsak szédülés...homályosodás...ha nem ülök le tuti elájulok..fal fehér lettem... utána pihentem..megmostam a arcom..visszamentem 5 perc múlva megint... reggel ettem 4 pici virslit.. szal azért volt valami a gyomromba és nem éreztem akkor hogy éhes lennék... ez volt kb 16:30kor... azóta itt ülök a gépnél és keresem a válaszokat.... jaj még valami ami fontos! A gyógyszernek hála 28 naposak voltak a ciklusaim és 15-én volt menzeszem! Azóta nem volt nemiegyüttlétem....lehetek mégis terhes? Ez a legeslegfontosabb kérdésem....a másik hogy legtöbbször rendes időben max 2-3 óra eltéréssel szedtem be a gyógyszereket....de mondhatom hogy ez belefér mert ismerősöm is mondta. Vagy nem? Legyen szíves minél hamarabb válaszoljon! Mert nagyon félek hogy vmi olyan bajom van... dehát...végülis lehet hogy már a szervezetem hiányolja? Hiszen 21-én kellett volna újrakezdenem és én abbahagytam..... nos...tényleg köszönöm! Várom válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a szédülés témában

Tisztelt Kérdező! A szédülésnek ezerféle oka lehet, az átmeneti alacsony vérnyomástól vagy vércukorszinttől az agydaganatig. Kicsi az esélye, hogy épp a fogamzásgátló kihagyása okozná. Ha panasza nem múlik, menjen el háziorvosához. Terhes megfelelő tablettaszedés mellett is lehet az ember. A leírtak nem utalnak terhességre, de nem is zárják ki. Terhességi teszt végzésével közelebb kerülhet a válaszhoz. Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 01., 17:43; Megválaszolva: 2010. szeptember 05., 22:28
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...