Megváltozott menstruáció

Tisztelt Doktor Úr/Nő, az utóbbi három hónapban extra sokáig tart a menstruációm kb. 8 napig. Nincs gyerekem kb. három éve nem szedek fogamzásgátló tablettát (megszakítás nélkül 6 évig szedtem), akkor kb. négy napig tartott a menstruációm, amikor a gyógyszert elhagytam akkor kb. 5 napig tartott. A gyógyszer szedése előtt is hat-nyolc napig tartott, elég kényelmetlen, de ezért nem szeretnék gyógyszert szedni, vagy kezdjem el mert úgyis mindenféle egészségvédő hatása is van. köszönettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a vérzészavar témában

Kedves hölgyem! Egy nőgyógyászati vizsgálat indokolt annak eldöntésére, hogy szervi ok áll-e a háttérben, ugyanis okozhatja a jelentősen megvastagodott nyálkahártya, ez oka hormonhatás, vagy vérzékenységi hajlam, gyógyszerszedés, eltérés a méhűrben, stb.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 29., 11:46; Megválaszolva: 2010. augusztus 30., 15:11
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...